Selasa, 19 April 2011

kerisauan abg kepada adik ye...

salam semua..
hari nie tieka nk cite sikit laa pasal tajuk diatas nie..
huhuhu..
mlm tadi abg tieka yg ke-2 nie..
msj tieka..
tnya bila exam final..
but tieka  x reply..
sbb tieka x perasan ada msj kt hp tieke nie..
huhuhu..bila tengah malam bru tieka perasan..
tieka mmg niat nk reply..
tpi takut lak kn die dh tido..
so tieka mmg niat nk reply pagi nie..huhuhu..
pas bgun pgi je..
abg tieka send msj lgi..dgn soalan yg sama jugk..
pastu tieka reply laa..
xtau lagi la bila..
then die tnya nape tieka x reply msj die semlm..
jwpn tieka lak..
pandai2 laa tieka cover alasan ye..hehehehe..
then abg tieka ckp..
die risau kt tieka..sbb x reply msj die..
sbb sepnjang tieka duk ipoh nie..
jarang2 je msj ngan die..huhuhu..
pastu tieka reply laa..
'rileks laa bro...aku ok je..'
sory laaa kalau panggil tieka ngan abg tieka nie pakai 'aku,kau'
dh biasa dlm kami bersembang...
tapi tieka tetap panggi die 'abg keri' laa..huhuhu..
walaupun kami nie berbeza 4 tahun je..huhuh...

*to abg keri..walaupun ko xpernh tau aku ada blog nie..sbb aku tau laa ngan perangai ko tu...kecoh sugguh bila dpt tau apa2 hal dari aku..ish2..apa2 pun ko tetap abg aku..sayang ko lebih ar..hahahaha...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...