Rabu, 11 Mei 2011

adakah terima segala2nya tentang dia???

salam semua..
hari nie tieka akan buat satu cerita...
xtau laa panjang ke x kn..
kalu panjang2..
agak ye korng leh terima x??
boleh laa kan2...huhuhu..
 niee laa kisah yeee....

ada seorng gadis..nama die Ana...
ana seorng yg boleh dikata kn comel laa jugk..
seorng yg peramah,suka berkwn,memahami..
dan seorng pendengar yg baik..
walaupun orng lain tgk die mcm die sempurna...
tpi..
ada sesuatu kekurangan yg hanya orang yg dh lama kenal die je tahu..
apa yg terjadi kt die..
sebenarnya...Ana adalh seorng golongan OKU...
nape die menjadi OKU??
sbb die ada masalh pendgran..tpi die boleh berckp...
Ana pernh dikecewa kan oleh ramai lelaki..
ramai lelaki nk die sbb hnya paras rupa die je..
xde yg betul2 ikhlas yg syg die...
die teramat laa kecewa...
bila die tahu pasal nie...
die anggap yg die xde jodoh dgn lelaki itu...
hurmmm....agak2 ye..
ada lgi x lelaki yg betul2 ikhlas berkwn dgn die???
hurmmm...

*setiap orng xde yg sempurna..jadi kita kena laa terima die seadanya...betul x??

7 ulasan:

kim heeruul berkata...

betol2..^^

Nay berkata...

da la tieka .. tak yah sedih sangat .. na oke je :)

tieka berkata...

kim:huhuhu..kan2...^_^

nay:huhuhu...thankz yunk...

F A I Z berkata...

kesempurnaan tu terletak pada hati... bukan pada sifat azalinya.. :).. andai gadis itu bersedia mnerima seorang lelaki..maka ada la seorang lelaki yang sudi mnjadi teman hidupnya

amirnawawi berkata...

he3..nak tanya sket..pendgran tu ape ek?

http://amitnawawi.com

tieka berkata...

faiz:yup2..betul tu..huhuhu..

amirnawawi:huhuhu...pendgran tu adalh...pendengaran..:)

OreO HitaM berkata...

Ramai orang pandai berkata2 tp tak semua melaksanakan apa yang mereka katakan..

Mmg susah untuk cari seorang yang dapat terima diri kita seadanya..namum kalau dah ketetapanNya.. insya-Allah akan bertemu juga..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...