Jumaat, 1 Julai 2011

Rumah Sewa..

Assalamualaikum.
hai semua...
dh berapa hari tieka tak upadate blog kan..
bukan lah taknak update..
tapi sejak 2 hari ini tieka betul-betul tak ada kesempatan nak update..
huhuhu..
sekarang ini tieka ada kat umah sewa..
tieka menyewa umah ini dengan kawan-kawan kolej tieka jugak..
rumah ini muat lah dalam 8 orang macam tu lah..
rumah pun boleh tahan luas jugak..
selesa lah jugak rumah ini..
yang paling penting rumah ini selamat je..:D

*minggu depan start lah kelas..harap-harap berjalan dengan lancar..aminnn...^_^

6 ulasan:

muhamadsufian89 berkata...

amiin. semoga sentiasa selamat dan selamat berkelas ye. hehe

tieka berkata...

muhamadsufian..mekasih..^_^

haikalblank berkata...

janji keliling ada orang, rasa selamat, dah cukup baik dah....layankan aja...

:D

yad'z berkata...

wahh. best lah duduk ramai2.. hehe.. take care... =)

Farhan Hanif berkata...

da abes cuti dah?...bosan la duduk rumah ni 4 bulan...hehehe

NuSaNa NoSa 91 berkata...

xpe2.. fokus kt study dulu tieka.. blog kemudian.. all the best~ ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...