Selasa, 28 Jun 2011

kawan lama..

Assalamualaikum..
hari ini tieka tertiba aje teringat dekat kawan lama tieka ini..
dulu sejak kecik lagi..
sejak tieka pindah dari Perlis ke Johor ini..
tieka tak pernah dah jumpa die lagi..
contact die pun jarang sekali..
bukan lah tieka x cuba cari balik die..
bila dah dapat no tel die..
tertibe je kami putus contact lagi..
tak tau laa apa sebab ye..
hurmmm...terkilan lak rasa ye..
tadi masa tieka bukak almari buku lama-lama tieka..
tertibe je tieka ternampak surat kawan tieka bagi kat tieka..
dah lama laa surat tu..
tahun 2007..huhuhu...
bila tieka baca balik surat tu..
tieka tersenyum sendiri..
kelakar pun ada..
macam-macam die tulis kat situ..huhuhu...
bila entah kami akan berjumpa balik..
hurmmm...rindu laa die..

*NUR NAJLINA AMALINA..aku rindu ko sangat-sangat...aku harap ko baik-baik aje..aku harap kita akan berjumpa lagi..ko kawin jangan lupa jemput aku..
*walaupun aku tau ko tak kan baca blog aku nie..aku harap-harap sangat dapat jumpa ko..^_^


4 ulasan:

Pendamba Mawar berkata...

i miss you.eh salah..mis my frenz too

najihahfara berkata...

singgah datang dari SB :)

Akulah Pak Lan berkata...

salah ka betul Pendamba Mawar? kah kah kah

tieka berkata...

pendamba mawar:errr??hahahaa...

cik najihah:thank singgh..

paklan:hahaaha..apakah??:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...