Ahad, 26 Jun 2011

muka cantik tapi....

Assalamualaikum,

hari ini tieka nak bagi tahu..
tieka ini anti perempuan yang merokok..
kenapa tieka anti perempuan merokok??
ye laa..siapa suka perempuan yang merokok ini..
melainkan ada lelaki itu suka perempuan yang merokok..
perempuan merokok memang hanya memalukan kaum saja..
tieka tak tau laa apa sebab perempuan ini merokok..
sebab diet??stress??tension dengan masalah??
macam-macam lagi alasan yang diaorang akan bagi...
merokok hanya membahayakan kesihatan saja..




*korang jangan terasa pulak..apa yang tieka taip ini,hakikatnya itu lah yang terjadi masa sekarang ini..



3 ulasan:

Muhd Fadil berkata...

bila retis dah naik angin. hikhik..

# pompuan merokok ni dia pikir, dia uptodate. laki boleh pompuan pun boleh. hu~ mengade betul.

tieka berkata...

@muhd fadil:wahhhh..otai komen laa..hehehe...wahahah...tapi x setuju jugk perempuan yg ikut sama merokok...haishhh..

kim heeruul berkata...

gua mmg anti girl yg perokok..lagi2 girl yang pakai tudong tu smoke...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...