Sabtu, 24 September 2011

saya ada kembar...

Assalammualaikum..
hai readers semua...
sihat tak??
tieka nak bagi tau korang semua nie haa..
yang tieka memang ada kembar..
nama pun dah nak dekat sama laa...hahaha..
korang nak tengok gambar kami...
sat ekk...
tieka tunjuk kan..heee..



ada yang kata muka kami seiras macam adik beradik..
nama pun nak dekat sama ajee..
tapi nama bapak lain-lain lah..heee...^^
bangga ye tieka,sebab ada kembar..hahahaa..
korang ada???

*gambar tu time lepas jamuan raya kat kolej..time tu ngah karok..heee..

10 ulasan:

kim heeruul berkata...

kalao dia bukak spec memey sejibik same..=)

tieka berkata...

@kim:ehhh...yeke?? pulakk...tgk x sama jee..heee...

Tengku Nizam berkata...

can kenal je? huhu

tieka berkata...

tengku nizam:ehhh..mcm mn kenal??? sapa ek??

Pendamba Mawar berkata...

wewit..kembar oo

tieka berkata...

pendamba:hahaha..knnn..kembarrr..

Eyda Syahida berkata...

sape tu?

tieka berkata...

eyda:heee...dak serumah jugk..satu kolej..heee..

ruby sarip berkata...

tengok sekali. x same. tgok dua kkali,, hurmm
tengok kali ke-3..hmm
tengok n tengok
dan melihat, dan mengkaji
haish
kali ke-10 pulak
sah! x same :P.
x same pon~~

Penyu berkata...

sama la. tapi tang tangan jela. sama-sama buat peace. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...