Ahad, 13 November 2011

Contest Blogger Idol by Achie & Eyda

Assalammualaikum..
entry kedua lepas yang nie Contest Muna
entry kali nie pun contest jugak tau..hehehe..
ok tak nak tapi panjang..


nak tahu syarat-syarat penyertaan sila lah KLIK sini..

Ceritakan siapa blogger yang menjadi inspirasi anda dan kenapa anda memilih mereka dan ingin menjadi seperti mereka. Ceritakan juga apa matlamat anda dalam berblogging dalam masa terdekat dan juga akan datang. Dan boleh juga letakkan gambar blogger tersebut.
-blogger yang jadi inspirasi tieka ramai...tak tau nak letak nama sapa..huhuhu..biarlah hanya tieka je yang tau..:D
-tieka pilih diorang sebab diaorang tidak sombong dan tidak kedekut ilmu yang ada..
-suka sangat tengok hasil entry yang menarik dan berkualiti..
-suka blog diorang yang kemas dan teratur...

matlamat tieka dalam berblog...
-harap blog nie still ada bila tieka dah kawin..
-tieka pun nak jugak ramai reader yang sentiasa menyokong tieka..:D

gambar blogger itu rasa ye tidak payah lah kan...sebab tieka tidak nyata kan sapa..huhuhu..^_^

nak tag kepada


4 ulasan:

Eyda Syahida berkata...

weewiitt!! tenz join! :)

k.h.a.l.i.l.a berkata...

misteri ^_^

tieka berkata...

eyda:w'come..:D

khalila:misteri kannn...hehehe..

CTK berkata...

gudluck! mmg misteri tu..hihi..brtuahada yg hargai mereka :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...